gimp a mysql

Martin Edlman edlman at kolej.mff.cuni.cz
Tue Feb 3 16:24:55 CET 1998

Cau,

> Protoze bimpp uz je ve verzi 0.99.18 a v portech je pouze verze 0.99.14,
> pokusil jsem se gimpa skompilovat. Nepodarilo se mio to.
> Rovnez mi nejak selhavala instalace MySQL.

0.99.14 je v packages, v portech je 0.99.18 - dneska jsem to kompiloval -
v pohode.
Staci si stahnout porty a pustit 'make' - potrebny dependence si to
ohlida.

> Jo ta kompilace mi nesla, protoze pri spusteni davky configure mi to
> nenaslo verzi gtk a pritom jsem ji nainstaloval. Podotykam, ze pod linuxem
> mi to spolehlive chodi.

je treba mit gtk+-0.99.3, ten je taky v portech. Kompilace byla v pohode.
Akorat jsem predtim odinstaloval vsechny predchozi instalace gimpu a gtk a
starych knihoven. Vpodsate jsem naistaloval pres porty vsechno, co je
psany, ze gimp vyzaduje. viz http://www.freebsd.org/ports/graphics.html
(gtk-0.99.3, jpeg-6a, mpeg_lib-1.2.1, png-0.96, tcl-8.0.2, tiff-3.4,
tk-8.0.2, xdelta-0.14, xpm-3.4j)

Takze postup - z webu si stahat porty, rozbalit je v /usr/ports a pustit
make v /usr/ports/graphics/gimp-devel - to si ohlida dependence, potaha z
Netu distfiles a prelozi a popr. naistaluje. Nakonec pustis 'make install'
primo pro gimp a je to!

								Edas

p.s.: jeste jedna vychytavka - pokud chces mit moznost volby Registry a
Encoding v Text Tool (pro psani ceskych textu) - muzu ti poslat patch,
kterej prida do toho okynka dva comboboxy. Je to cool (jak jsem zjistil
delal to kdysi i Petr Kolar z Liberce (pro 0.99.14)).

Martin Edlman, A818, VSK 17. listopadu, Patkova 3, Praha 8, 182 00
+420/2/855 10 40-9, ext. 692, edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman/