X 3.3.1 a cz/sk

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Tue Feb 3 21:54:19 CET 1998

Zdravim,

Prosim Vas, ma niekto rozbehanu cestinu (slovencinu) pod x-ami 3.3.1
(myslim xterm, gimp, staroffice ...). Uz sa tu s tym mordujem dost dlho
ale ani jedno riesenie zatial poriadne nefungovalo ... kedysi mi aspon
isiel xterm pomocou upravenych resources, ale to bolo tusim so starsou
verziou X. Takisto by X mali vediet standardne nejaku zmes cestiny a
slovenciny, ale to funguje obdobne - teda vobec.
Mam totiz na pocitaci iba FreeBSD (windows som z urcitych dovodov
vyhodil:) a potrebujem pisat texty s tymi narodnymi hakmi-bakmi.
Prosim, ak ma niekto riesenie (co najcistejsie), nech sa ozve ... nerad by
som kvoli takej malickosti znova instaloval W.
Uz som pod FreeBSD rozbehal vsetko, co som potreboval (awe32pnp, FM radio)
a uz mi len toto chyba ku stastiu ... (pocitacovemu)
Takze prosim o pomoc ...
						lk