QT knihovny

Martin Edlman edlman at kolej.mff.cuni.cz
Thu Jan 22 14:31:05 CET 1998

Cau,

> Spravne jste vsichni uhodli ze se pokousim skompilovat si KDE, ale nedari
> se. pri kompilaci mi vypise balik kdebase.tgz chybu pri kompilaci  info.
> pise mi to:
> processor.o: Undefined symbol `_malloc__FUi' referenced from text segment
>
> A tak prosim pokud nekdo KDE rozchodil o radu.

ano - rozchodil jsem to na 2.2.5. Nejprve jsem si nainstaloval porty,
kde-2.1b       The "meta-port" for the KDE integrated X11 desktop
a ty ostatni.
potom jsem dal tenhle metaport kompilovat, potahal si z netu vsechny
potrebny distfiles, i qt knihovny a rozbehlo se to. Ale neni to nejnovejsi
verze.

Takze jsem si z ftp.kde.org stahnul nejnovejsi verzi
ftp://ftp.kde.org/pub/kde/unstable/CVS/snapshots/current/
a nechal zkompilovat - neco slo, neco ne. Nekolikrat jsem behem kompilace
musel zasahovat do Makefiles aby se to slinkovalo, ale nic vaznyho, jenom
jsem z Makefile vzdycky vyhodil, aby nekompiloval to co nejde. A nesly
kompilovat jenom nejaky podruzny nepotrebny veci (kdeadmin a nejaka
gamesa).
Jak se ale pravi v README, nebo podobne, je treba kompilovat nasledujicim
zpusobem:
NEJPRVE kdesupport
POTOM   kdelibs
POTOM   kdebase
a pak uz libovolne.

No a funguje to nadherne - je to super! Je to sice silne Woknoidni a
mysoidni, ale ma to radu peknych aplikaci s jednotnym vzhledem a dobrym
window managerem.

								Edas

p.s.: ta chyba, co se ti objevila, se mi nikdy neobjevila a mozna je
zpusobena poradim kompilace.

Martin Edlman, A818, VSK 17. listopadu, Patkova 3, Praha 8, 182 00
+420/2/855 10 40-9, ext. 692, edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman/