QT knihovny

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Thu Jan 22 13:13:59 CET 1998

On Thu, 22 Jan 1998, Ondra Koutek wrote:

> Spravne jste vsichni uhodli ze se pokousim skompilovat si KDE, ale nedari
> se. pri kompilaci mi vypise balik kdebase.tgz chybu pri kompilaci  info.
> pise mi to:
> processor.o: Undefined symbol `_malloc__FUi' referenced from text segment
>
> A tak prosim pokud nekdo KDE rozchodil o radu.

  Jo. Uz to mam prelozeny, tech chyb tam najdes vice. Tohle je zpusobene
tim, ze tam maji malloc declarovanou jako C++ funkci, a jmeno se
zmangluje. Pripojuji dopis, ktery jsem prave poslal jako bug-report:

  Pokud nekdo rozchodite kaudioserver, o kterem v zaveru pisu, ze jsem
ho nerozchodil, dejte mi vedet.