FreeBSD jako PPP Server

Miroslav Kes mira at rockwell.cz
Fri Jan 16 14:52:13 CET 1998

David Pasek wrote:

> Chtel jsem se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti
> s FreeBSD jako PPP serverem.
>
> Ja osobne to zatim bez problemu pouzivam jako PPP klienta
> proti ciscum, ale jako PPP server jsem to jeste nezkousel.
> Nasel jsem si k tomu nejake materialy, ale presto by mne
> zajimalo jestli to nekdo mate nakonfigurovany a pouzivate to.

Podivej se do man 8 ppp zejmena na cast Recieveng Incoming PPP
Connection. Mame to zkonfigurovane tak jak je tam popsano (v 2.2.5 jsou
popsany dve metody - pouzivame tu prvni).
Bezi to na 2 pocitacich (FreeBSD 2.1.5 a 2.1.6) celkem bez problemu
(problem je obcas nektere Win 95 prinutit aby si pamatovaly konfiguraci
toho dialupu, zejmena heslo pri pouziti scriptu).

Mira

P.S. poznamka hnidopicha :-)