FreeBSD jako PPP Server

David Pasek pasek at vol.cz
Fri Jan 16 11:06:43 CET 1998

Chtel jsem se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti
s FreeBSD jako PPP serverem.

Ja osobne to zatim bez problemu pouzivam jako PPP klienta
proti ciscum, ale jako PPP server jsem to jeste nezkousel.
Nasel jsem si k tomu nejake materialy, ale presto by mne
zajimalo jestli to nekdo mate nakonfigurovany a pouzivate to.

V konecne fazy by se melo dat pripojit na FreeBSD server
pripojeny pevnou linkou do Internetu z Windows 95 pres telefonni
linku.

Diky.
 David Pasek                        E-mail: pasek at vol.cz
 Video On Line                      Tel.: (02) 218.44.334
 Burzovni Palac                     Fax.: (02) 218.44.335
 Rybna 14, 110 00 Praha 1           WWW : http://www.vol.cz/