UFS a ext2, www.freesoft.cz (Was: Re: Emulace Linuxu)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Mon Jan 5 20:49:02 CET 1998

   Datum: pondeli, 5.ledna 1998 17:07:06 +0100 (MET)
   Odesilatel: Vladimir Mencl, MK, susSED <vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz>

Preji prijemny vecer,

   > funkcni.
   > Zkousel jsi to nekdy nekde?

Ano, postupoval jsem presne podle
http://sunsite.unc.edu/linux/HOWTO/mini/Linux+FreeBSD.html (doufam ze
je to spravne, pisu to zpameti - posledni cast pravdepodobne nebude
spravne).

   >  Ja si z diskuse s Jakubem Jelinkem pamatuji, ze pry "to, co
   > FreeBSD pouziva, a cemu rika UFS, je neco uplne jineho nez UFS".

Ano, v tom s Jakubem souhlasim. Ale dale to nebudu komentovat (nechtel
bych byt vyloucen z teto zajimave konference...:-)

Jeste ohledne implementace UFS v Linuxu - pamatuji si, ze existuji dve
implementace UFS. Ja jsem pouzil tu, ktera se jmenovala u2fs.

Ale nejak se odchylujeme od tematu teto konference, spise bychom se
meli venovat podpore ext2 ve FreeBSD... to je ale dobry filesystem, ze
ano. Jeste az bude mit implementovanu kompresi on the fly, posixove
korektni ACL a korektni undeletion ... BTW - co z toho uz podporuje
UFS z FreeBSD?

A jeste jedna otazecka (spise pro adminy www.freesoft.cz) - chysta se
na http://www.freebsd.cz neco, co je alespon trosku podobne
http://wafu.netgate.net/freebsd/ nebo snad dokonce (nedej boze) i