Emulace Linuxu

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Mon Jan 5 17:07:06 CET 1998

On Wed, 31 Dec 1997, Pavel Janik ml. wrote:

>    >     Tady jsem na trochu tencim ledu, ale jestli si pamatuju dobre, tak
>    > linux pouziva ext2fs a ten FreeBSD nezna. Jestli linux umi UFS, pak by mel
>    > umet pracovat s FreeBSD disky.
>
> Linux opravdu pouziva ext2 filesystem. Linux samozrejme podporuje UFS
> (dokonce i jako modul). Mountovani FreeBSD partition je plne funkcni.

  Zkousel jsi to nekdy nekde? Ja si z diskuse s Jakubem Jelinkem
pamatuji, ze pry "to, co FreeBSD pouziva, a cemu rika UFS, je neco uplne
jineho nez UFS". A kdyz jsem jeden cas mel oba systemy (FreeBSD
2.1.0, tedy bez mount_ext2fs), zkousel jsem mount_ufs v Linuxu, a
neuspel jsem (tenkrat Redhat 4.1).

				Vlada