Emulace Linuxu

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Fri Jan 2 14:26:32 CET 1998

On  1 Jan 98 at 17:49, Ondra Koutek wrote:

> Teda ja emuloval linux tak, ze jsem si do konfigurace linuxu pripsal jeste
> mimo SYSV* taky option LINUX.

    Na tenhle zpusob jsem zapomel - od spusteni scriptu "linux" se lisi
tim, ze podpora neni dynamicky nahrana, ale primo staticky zakompilovana v
jadre (ergo zabira zdroje i kdyz potreba neni, to uz je ale o necem jinem).

                                                    Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz