Emulace Linuxu

Ondra Koutek andilek at bobak.sh.cvut.cz
Thu Jan 1 17:49:50 CET 1998

Teda ja emuloval linux tak, ze jsem si do konfigurace linuxu pripsal jeste
mimo SYSV* taky option LINUX.
pak jsem normalne ve FreeBSD spustil linuxovou aplikaci stejne jako
by byla aplikaci FreeBSD.
Taky potom FreeBSD zna filesystem ext2fs, ktery pouziva linux.

Pri tehle prilezitosti taky napisu jednu malickost. Kdyz jsem spoustel
linuxovy program cdda2wav, ktery saha na /dev/cdrom tak jsem dostal i jako
root zpravu ze nemam povolenou nejakou neco. Kdo vi co. Asi pristup k
zarizeni. Pod linuxem to fungovalo.
Tim chci rict, ze nektere aplikace mohou pak ohlasit nejaky problem.

Andilek