freebsd v proxmoxu a currupted FS

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Sat Sep 30 13:34:06 CEST 2023

Ahoj,

chci se zeptat, jestli někdo provozujete BSD v proxmoxu. Mám takový problém,
mimo jiné tam mám MySQL a poměrně velmi často mi dojde k poškození db do
neopravitelného stavu.
Občas např. v MySQL error logu vidím ".........." prostě nečitelný zápis.
Pokud rebootuji na live CD, pak fsck má rozhodně co opravovat, na FS mám
spoustu inconsistency apod.
Neřekl bych, že se stroj nějak neočekávaně vypíná či restartuje, to rozhodně
ne. Prostě to vždy opravíma za pár dní to mám zase ve stejném stavu.

BSD je 13.1
Qemu agent není, není už dlouho v portech.

Na stroji mám i další věci, VM i kontejnery, Window a linuxy a tam žádný
problém není.

Díky za nápady.

M.