webalizer GeoDB

Jindrich Fucik FULDA at seznam.cz
Mon Jun 26 09:37:23 CEST 2023

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Lachman <000.fbsd at quip.cz>
Komu: users-l at freebsd.cz
Datum: 25. 6. 2023 21:20:34
Předmět: Re: webalizer GeoDB

> [..]
>
> A mas Webalizer buildnuty s podporou pro GeoDB, nebo GeoIP (pripadne
> obema)? Defaultni balicek ma obe options vypnute a ty bys je potreboval
> zapnout. Pak to bude umet s tema databazema pracovat, aspon podle toho,
> co ctu v Makefile:
>
> GEODB_IMPLIES=		BDB
> GEODB_PREVENTS=		BDB1
> GEODB_RUN_DEPENDS=	${LOCALBASE}/share/geolizer/GeoDB.dat:net/webalizer-geodb
> GEOIP_CONFIGURE_ON=	--enable-geoip \
> 			--with-geoip-lib=${LOCALBASE}/lib \
> 			--with-geoip-inc=${LOCALBASE}/include
> [...]

Webalizer mám balíčkovej. Úplně jsem nečekal, že je přeloženej bez podpory GeoDB (zejména, když instaluješ balíček webalizer-geodb, tak má jednoduchou závislost na balíčku webalizer). To že neobsahuje GeoIP, to chápu, politika MaxMind se někdy v minulosti trochu turbulentně změnila a ztratila na popularitě.
Ale neva, přeložím si tedy vlastní a uvidíme.