webalizer GeoDB

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun Jun 25 17:42:24 CEST 2023

Ahoj,

je to taková drobnost, ale leží mi to v hlavě.

webalizer má schopnost používat GeoDB. Ale nedaří se mi toho moc najít.
Vím, že potřebuji databázi, ta má být teoreticky na
ftp://ftp.mrunix.net/, tam se mi ale nedaří připojit.
Tak ještě existuje balíček webalizer-geodb, ten se mi v pořádku stáhne a
nainstaluje mi soubor  file /usr/local/share/geolizer/GeoDB.dat
/usr/local/share/geolizer/GeoDB.dat: Berkeley DB (Btree, version 9,
little-endian)

Jenže webalizer o něm tvrdí, že ho nemůže otevřít. Tušíte někdo, co
dělám špatně?

Díky