UMAX U-Box

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 28 20:42:56 CET 2023

On 28/02/2023 16:10, Jindrich Fucik wrote:

> Potřebuji si odložit jeden web server (2000 statických stránek za měsíc) a
> tak si říkám, že bych mohl použít nějakou hloupost jako je jeden z těchto
> dvou:
>

> https://www.umax.cz/umax-u-box-j42-nano/
>
> https://www.umax.cz/umax-visionbook-12wr-turquoise/
>
> Ten laptop v zásadě nedává smysl, jediný rozdíl je, že dostanu něco jako
> UPS, klávesnici a monitor za stejnou cenu jako je cena kostičky.
>

> Otázka je, jestli se někdo pokoušel nainstalovat BSD na počítač tohoto typu?
> Potřebuji v zásadě jen systém s funkčním web serverem. Grafika ani zvukovka
> [...]

Tady ma nekdo neco podobneho
https://forums.freebsd.org/threads/intel-j4125-mini-pc-no-ethernet-connection.84831/
Zminuji se tam dve varianty, jedna s igc driverem, ktery je funkcni az
ve FreeBSD 14 a druha varianta s nejakym Realtekem, to by slapalo i ve 13.

Pro me by bylo spis otazkou, jestli by se mi vyplatilo provozovat
samostatny HW, jen kvuli par strankam. Jestli by nebylo lepsi to dat na
nejaky hosting, nebo provozovat v nejakem virtualu.

Mirek