Nahodne zabijeni procesu apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 15 10:16:45 CEST 2022

On 14.4.2022 12:30, Martin Stachura wrote:
> Zkoušel jsem si přes kill -10 zabijet procesy apache (MPM Event +
> mod_php ZTS), a vzdy se mi po prekroceni minimalni hodnoty
> (MinSpareThreads vs. pocet procesu * ThreadsPerChild) zase vytvorily
> nove procesy.

Musel byses, v dobe, kdy to jeste funguje, juknout na status stranku
Apache. Jestli vubec vi (myslim v tech pripadech, ktere ty jsi
neinicioval zvenci) ze ty thready nema.

> <IfModule mpm_event_module>
>      MaxConnectionsPerChild   0
> </IfModule>

At pouzivas jakekoliv MPM, je bezpecnejsi tohle mit nenulove. Klidne
relativne vysoke (nekolik tisic) ale nenulove. Nedali to tam jen proto,
ze nemeli nic lepsiho na praci ;-)