binarni balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Aug 21 21:31:07 CEST 2021

Jindrich Fucik wrote on 21.08.2021 10:02:
> mám takové podezření, že pkg pro mojí platformu nějak zamrzlo :(

> V security reportu mi chodí:
> Checking for packages with security vulnerabilities:
> Database fetched: Fri Aug 20 04:01:44 CEST 2021
> libxml2-2.9.10_1
> apache24-2.4.46
> expat-2.2.8
> curl-7.72.0
>
> a přitom stále neexistují novější :(

To samo o sobe neni az tak neobvykle. Nejprve se najde chyba, pak je
nejake obdobi kdy se o ni vi (je tedy v seznamu vulnerabilities) a jeste
neni opravena, pak nekdo opravi originalni zdrojaky, pak nekdo predela
balicek ve stromu portu a uplne nakonec vznikne binarni balicek.

A to velice zjednodusuju.

Nicmene, ve stromu portu uz je Apache 2.4.48

Takze z vyjmenovanych kroku neprobehl (zrejme) uz jen ten posledni.
Otazka je, jake binarni repository pouzivas a zda je jeste udrzovane ...

Ja, jak si prekladam sam, ze zdrojaku, o binanarnich repository prehled
nemam. Ale taky jsme mel pred nedavnem dojem, ze mi zdrojakove
repository zamrzlo - a ono opravdu ano. FreeBSD opustilo SVN (kam jsme
to mel navazane ja) a preslo na GIT (o kterem jsme nevedel) a SVN
repository prestalo byt aktualizovane. Takze otazka "jake repository" je
ta, kterou bych zacal.

Dan