Obmedzenie portu 3306 cez firewall PF

Frantisek Hennel frantisek.hennel at gmail.com
Sun Jun 6 13:30:41 CEST 2021

Velka vdaka, moc ste mi pomohli. PF sice pouzivam na taketo jednoduche
blokovanie niekolko rokov, ale syntax zial nepoznam. Zial v manuali som
naozaj taketo zakladne priklady nenasiel. A pritom, toto sa da pouzivat
elegantne aj na SSH, takze cakal by som, ze takychto prikladov najdem na
internete vela.

Frantisek

ne 6. 6. 2021 o 12:18 Marián Černý <majo-users-l at cerny.sk> napísal(a):