cim vic jader CPU, tim pomalejsi - bhyve

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jun 3 10:57:27 CEST 2021

On 27/05/2021 12:49, Dan Lukes wrote:

Nejak jsem minul tvoji odpoved, tak reaguju az ted

> To komentovat nemuzu, emulovane em0 nepouzivam uz davno.

Ja s em0 nikdy nemel zadny problem, tak jsem se ridil heslem "neopravuj,
co neni rozbity" a pouzival je do ted. No tak od ted uz je pouzivat taky
nebudu a vsude jsem to prekopal na vtnet0

> Mas opravdu problemy, ktere proste nemam.

Minimalne posledni 3 - 4 mesice mam pocit, ze jsem magnet na problemy,
ktere nikdo jiny nepozoruje (dalsi je treba to, ze mi jeden stroj po
upgrade na 12.2 odmita nabootovat, ale zasekne se v podivne fazi, kdy
nacte moduly a dal nic)

> libvncserver-0.9.13_1
> virtualbox-ose-6.1.18
> virtualbox-ose-kmod-6.1.18_1

No tak to mame uplne identicke verze, na FreeBSD 12.2 amd64. Mam to na 2
strojich a VNC mi nefunguje ani na jednom.

> Mam "on" takze nevim.

Defaultni jen "on", ale ja jsem si kdysi rikal, ze kdyz VIMAGE
nepouzivam, tak to dam na "off". Podobne, jako ty si upravujes kernel,
ja hodne osekavam options u portu, at minimalizuju zbytecen zavislosti
atp. Tak tady se to holt nevyplatilo. Uz to mam taky na "on", abych mohl
dal fungovat.

Mirek