cim vic jader CPU, tim pomalejsi - bhyve

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat May 8 11:29:29 CEST 2021

On 03/05/2021 10:35, pm-conf at kostax.cz wrote:

> Jen male info. Kvuli ipsecu uz neni nutne kompilovat kernel. V genericu
> uz nejakou dobu je
> device          crypto                  # Required by IPSEC
> options         IPSEC                   # IP (v4/v6) security
> options         IPSEC_SUPPORT           # Allow kldload of ipsec and tcpmd5

Ano, proto ted pouzivam GENERIC, tamto byla jen ukazka ze stareho
konfigu, ktery jsem pouzival, kdyz IPSEC v GENERICu nebyl. On je ted ted
GENERIC uz hodne velky otesanek. Ale optimalizace odebiranim casti z
GENERICu mi asi nestoji za ten cas, ktery pak muzu stravit resenim
problemu, ktery nikdo jiny nepozoruje, protoze nikdo jiny nema takovou
konfiguraci kernelu, jako ja. V dobach 4.x a pak jeste castecne 6.x jsem
pouzival hodne customizovany kernel.

Mirek