Proces zaseknuty ve stavu D (disk)

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Mar 24 11:42:28 CET 2021

Túto informáciu by sa hodilo mať na začiatku.

Pod VMware existujú rôzne možnosti konfigurácie.
Napríklad v jednom prostredí je freeBSD aj jeho cely filesystem,
ale môže to byť aj tak, že filesystem je namapovaný z nejakého NAS.

Ako to teda je?

V tomto prípade by som sa pozrel na konzolu / logy a hlášky od VMware

Jozef

Dňa 24. 3. 2021 o 10:27 Miroslav Lachman napísal(a):