Proces zaseknuty ve stavu D (disk)

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Mar 24 09:17:38 CET 2021

Zažil som niečo podobného, procesy pracujúce z HD zostali zablokované
alebo padali a to veľmi náhodne.

Najprv som vymenil HD vrátane kábla, ale nepomohlo.
Potom som vymenil zdroj, nepomohlo.
Pomohla až výmena mainboardu s integrovaným radičom disku.

Domnievam sa, že tvoj problém môže mať spojitosť s náhodným HW
problémom, ktorý sa veľmi ťažko hľadá.

Jozef

Dňa 24. 3. 2021 o 8:54 Dan Lukes napísal(a):