Stejná IP adresa v jailu - Address already in use

Petr Fischer petr.fischer at me.com
Sun Jan 10 07:54:51 CET 2021

Ty local adresy používám a můžu doporučit, akorát v rozsahu 127.0.1.*

/etc/rc.conf
ifconfig_lo1_aliases="inet 127.0.1.1-20/32"

a na ta vytvořená local IPčka stačí věšet jaily.

a nezapomenout dat nejaky veci do packet filteru, treba:
nat pass on $eth_if from 127.0.1.0/24 to any -> $ip_server_main
pass quick on lo1 all

+ pripadne redirecty portu smerem z internetu na sluzbu dovnitr patricneho
jailu.

pf