Re: Stejná IP adresa v jailu - Address already in use

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Dec 10 10:07:10 CET 2020

Každý jail musí mít vlastní IP adresu. Nikdy by mě nenapadlo to dělat
jinak, nenapadlo by mě, že by vůbec moho fungovat mít na jedné IP adrese
více jailů.

Pokud máte jen jednu veřejnou IP, pak dát jailům privátní a NATovat.

Někde jsem viděl i variantu, že by měly jít jaily pověsit na adresy
localhostu (vyrobit si k tomu adresy 127.0.0.2, 127.0.0.3,…), aby
zbytečně nevisely privátní adresy do prostoru, kde být nemají v případě,
že ten stroj není v nějaké lokální síti, ale nikdy jsem to takhle
nezkoušel.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice