Domaci microserver

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 6 12:16:17 CET 2020

On 04/11/2020 18:47, Dan Lukes wrote:

> ... coz ale neni "reset celeho pocitace", jen reset toho disku

Ano, zduraznil jsem to jen proto, ze nemusi stacit, ze neco bude chtit
na disk zapsat, ze by se probral sam.
Ale kdyz jsem to posledne zkousel s uspavanim 8TB Seagate disku (protoze
prilis casto parkujou a i pri chodu naprazdno jsou moc hlucena na domaci
NAS), tak se disky samovolne probouzely po par sekundach od uspani -
tedy asi stacilo, ze na ne ZFS chce zase zapsat.
Takze jsem je nakonec do NASu nedal.

Mirek