Re: prosba o pomoc nastavením postfixe a pár věcí okolo

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 16 18:05:45 CEST 2020

On 16.9.2020 14:55, Miroslav Lachman wrote:

> Ono je to trosku jinak. To, co je tam zakomentovane, je vychozi hodnota.
> Takze pokud to uzivatel nezmeni, tak defaultni "mydestinations" je
> slozeno prave z hodnot $myhostname, localhost.$mydomain, localhost

Preci jen nejsem postfixak ;-)

Ale i kdyz je to trochu jinak, misto problemu jsem nasel spravne. I kdyz
mydestinations neni prazdna, cilova domena odmitaneho emailu neni ani
$myhostname, ani jedna z uvedenych localhost variant, takze odmitnuti
dopisu je zcela v souladu s konfiguraci a s opravou bude treba zacit
tady (cimz nerikam, ze je to nutne jedinny problem branici doruceni)