Re: prosba o pomoc nastavením postfixe a pár věcí okolo

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Mon Sep 14 13:31:05 CEST 2020

Ahoj,

On 14. 09. 20 12:48, jerry.mysak at email.cz wrote:

> tak jsem se dopracoval kousek dále. Při newaliases mi to zahlásí:
>
> WARNING: local host name (www) is not qualified; see cf/README: WHO AM I?
> /etc/mail/aliases: 31 aliases, longest 40 bytes, 365 bytes total

Co rika 'hostname -f'? Mas na stroji nastavene FQDN anebo to mas
nastaveny "jen" v DNS? Jedna se "jen" o warning, takze pocitam, ze ti
postfix jede, nebo se pletu?

> v main.cf je :
> myhostname = www.dvorec.eu(http://www.dvorec.eu)

Nejsem si jistej, postfixy jsem nastavil pred X lety a od ty doby jedou,
ale jsi si jistej, ze muzes mit v 'myhostname' ten string, co tam mas?
Nema tam byt jen 'www.dvorec.eu'?

Marek