pkg ver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 24 08:14:39 CEST 2020

On 23.8.2020 23:45, Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) wrote:
> Ahojte vie mi niekto vysvetliť voči akej databáze/zoznamu sa vykonáva
> pkg ver?

Proti databazi, kterou si stahuje z nakonfigurovaneho repository.

Jen nevim jak se presne chova pokud jich mas nakonfigurovanych vic - zda
balik porovnava proti repository ze ktereho byl nainstalovan, nebo zda
proti nejnovejsimu, ktery najde.

> na jednom stroji mi hlasi:
> py37-acme-1.5.0,1                  >
> py37-asn1crypto-1.3.0              =
> py37-certbot-1.5.0_2,1             >
> py37-certifi-2020.6.20             >
> py37-cffi-1.14.0                   =

Ty '>' mas novejsi, nez jsou v repository. To muze nastat napriklad
tehdy, pokud sis je prekladal lokalne, z novejsiho stromu portu nez ma
zvolene repository.

> na druhom toto:
> py37-acme-1.5.0,1                  ?
> py37-asn1crypto-1.3.0              ?
> py37-certbot-1.5.0_2,1             ?
> py37-certifi-2020.6.20             ?
> py37-cffi-1.14.0                   ?

Ty v repository (ktere nemusi byt stejne jako to prvni) vubec nejsou.