Samba a spiace disky

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Tue Aug 4 00:31:45 CEST 2020

Možno to bude trochu od veci, ale riešil som podobný problém.
Zapisoval som na disk každú minútu, lenže disk sa po 45 sekundách sám
uspal. Takže sa len budil a išiel spať.

Operatívne som to vyriešil zápisom s pauzou 30s (čítanie nepomohlo,
súbor sa nabafroval)

Definitívne som to vyriešil kúpou disku  WD Purple. To je rada diskov,
ktoré sú určené nie na rýchle čítanie/zápis, ale na trvalú prevádzku.

Ideálne pre záznam kamier, logov, trvale dostupný systém s okamžitou
reakciou a navyše citeľne tichšie (nižšie otáčky).

https://www.westerndigital.com/products/internal-drives/wd-purple-hdd

Jozef

Dňa 3. 8. 2020 o 19:31 Dan Lukes napísal(a):