Kdo mi cmare do souboru ?

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Tue May 26 09:25:11 CEST 2020

Dňa 26. 5. 2020 o 7:45 Dan Lukes napísal(a):

> Do textoveho MBOXu nemuze a imap-uw to nedela. To by tam MTA uz
> nemusel byt schopen pridat dalsi email. V tomhle problem neni, do
> textoveho MBOX souboru IMAP-UW dava data textove.
>
> Dan

Síce neviem vo FreeBSD jednoducho si zapnúť logovanie operácii na
konkrétnom súbore (čas, program, typ operácie) a musím isť na to okľukou,
ale aj tak som zistil, že do MBOXu mi chodil len sendmail, pop3 a imap4,
ak nerátam  aktivitu pri logine ktorá v sell informuje o nových emailoch.

Lenže ani pop3 ani imap4 ho nezamykajú trvale počas celej svojej činnosti.
Viem to preto, lebo som si otvoril spojenie a počas mazania emailov a
pomalého listovania zoznamu mailov som poslal cez sendmail novy email a
v zozname mailov sa ihneď objavil,
co by pri uzamknutí súboru počas prace klienta s príslušným deamom
nebolo možné.

Čiže by som súčasne sledoval zmeny súboru a i/o od imap-uw.

Jozef