reparenting procesu po preruseni ssh spojeni

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sat Mar 14 10:37:12 CET 2020

Dne 14.3.2020 v 9:49 Dan Lukes napsal(a):

> Hacek je zakopany v presnem popisu.
>
> A ten se ti dokonce (asi neumyslne) podaril. Skutecne - *proces* se
> ukonci.  Myslim aktivne - musi to udelat on. No a nektery proces se
> proste neukonci.

Pokud bychom se chtěli hrabat v nechutných podrobnostech, tak celkem
běžné je, že proces zrovna v tu dobu, kdy mu přišel SIGHUP dělá nějaké
systémové volání, které trvá dlouho (čtení z pásky). Systém takový
signál nepřijme, ale "odloží" ho na dobu, kdy bude proces zase ve "svém"
kontextu.
Existují volání, která se dokáží docela slušně pokazit, ale to se pak
celkem dost pozná, že plní systémový log. Třeba o poškozeném disku nebo tak.
To ale asi nebude tvůj případ.