invalid value 'gnu++17'

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Sat Oct 12 17:14:21 CEST 2019

Ahoj,
vrátím se k tomuto problému. Dnes jsem fyzicky donesl monitor, že si obnovím přístup přes ssh atd. A přišel na zajímavou věc.
Níže popsaný problém se mi zase vyskytuje (po upgrade z 11.1 na 11.3). Tj. obraz vytuhne na "/" a dál nic. Končím takto: https://snipboard.io/GkQN8F.jpg
Zajímavé je to, že systém na pozadí normálně komplet najede (je vidět disková aktivita, IP ožije). Jen prostě jakoby zamrzl obraz a asi i klávesnice.

Bootnul jsem z live (12.0), stahnul z NFS zálohu, vybalil a přeplácnul alespoň passwd a group. Ale stejně se nepřihlásím.
Je to dost složité dělat z live, ale alespoň mám nějaký přístup.

Můžete poradit, jak takto složitě si obnovit přístup na SSH? Možná bych pak zkusil upgrade na 12, i když jsem chtěl počkat alespoň na 12.1.
Bez možnosti fyzické konzole je to fakt hodně nepříjemná komplikace.
Díky
M.