invalid value 'gnu++17'

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Oct 11 08:15:25 CEST 2019

cizek.milan at seznam.cz wrote on 2019/10/11 01:26:
> Ahoj, jen taková věc. Tím překopírováním base se asi přepláclo i defaultní passwd apod.?
> Že se od té doby nemohu loknout na SSH :)

Hmm, tak s tim jsem nejak nepocital, ale kdyz se ted divam na obsah
base.txz, tak skutecne obsahuje /etc/passwd i /etc/master.passwd
Priste teda spoustet tar s --exclude. Coz ale zase nebude tak snadny,
pokud tam chces aktualizovat veci jako /etc/rc.d/ /etc/periodic/, ale ne
passwd a ruzne konfiguracni soubory, ktere uz jsi upravoval.
Pak je asi jednodussi excludovat cele /etc/ a samostatne si tam pak
rozbalit veci, ktere tam rozbalit chces.

Mirek