Rebuildworld/kernel 11.x vs. 12.x

Peter Hodur petehodur at gmail.com
Mon Aug 19 17:45:29 CEST 2019

Pozdravujem,

Zatim tu padla informace, ze se zmenil doporuceny postup. Ale zadny
> popis nejakeho problemu, ktery mas ani zadna otazka ...
>
> Takze napady na co ?

no, ja som bol vzdy v tom, ze upgrade zo zdrojakov treba v single user mode
aby sa co najviac minimalizovaldopad na beh sluzieb. Jendoducho ze na zivom
systeme, kde bezia sluzby to nie je jendoducho bezpecne a moze sa "nieco"
pokazit.

Teraz som si vsimol, ze odporucany postup je zkompilovat, nainstalovat
kernel, reboot, nainstalovat world, mergemaster a reboot.

Pred tym som dokonca pustal mergemaster v tzv. prebuild mode.

Preto som sa opytal ci sa nieco zmenilo. Je uz bezpecne upgrad vykonat za
plnej prevadzky systemu len s dvoma restartmi? A k tejto teme - je ten prvy
restart naozaj dolezity? Nie je mozne to zkompilovat a nainstalovat a iba
restartnut? je nutne pri installworld mat uz novy kernel?

dakujem

Peter ml.