alternativa k ProFTPd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 27 21:44:47 CEST 2019

Miroslav Lachman wrote on 27. 4. 2019 21:23:

> Vsak prave proto se tu ptam na nejakou alternativu, ze kterou bych
> ProFTPd vymenil

Nebyl jsem dostatecne explicitni a naznak nestacil. Snazim se ti do
mozku implantovat otazku, zda je opravdu lepsi ze software, ktery ma
chyby, ktere jsou ti zname a s nimiz uz se tak nejak naucil zit, na
novy, ktery tobe znamene chyby nema, za to ma nejake uplne jine, zatim
nemame (ergo i jejich reseni).

To, ze se snazim podsunout otazku neznamena, ze se ti snazim podsunout i
odpoved. Na tohle asi univerzalni odpoved neni.