Virtual FreeBSD hosting

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Apr 23 11:56:42 CEST 2019

Jozef Drahovsky wrote on 2019/04/21 21:49:
> Hladam poskytovatela sluzby pre virtualny server s OS FreeBSD mimo EU.

> Sice niektore v reklame pre vyhladavace maju uvedene aj FreeBSD, ale ked
> pozeram na ich instalacny tools,
> tak sa da instraloval len z ich ISO a FreeBSD tam nie je.
>
> Viete odporucit ked takyto virtualny server hosting pre FreeBSD hladat?

Osobne jsem zkousel FreeBSD v Amazon EC2, DigitalOcean, Google Cloud.
Nejspis funguje i RackSpace, i kdyz tam ted v nabidce FreeBSD nevidim,
tak tady pisou neco o hidden images
https://www.freebsdnews.com/2015/03/04/10-steps-installing-freebsd-rackspace-servers-nginx/

Amazon a Google cloud mely pro muj use case problem s tim, ze na ty
virtualni stroje prirazuji privatni IP 10.x.x.x a verejnou IP tam NATuji
1:1 a s tim mi nejak nechtel chodit IPSec.
U DigitalOcean se na VM guest normalen priradi verejna IP adresa a
vsechno slape.
Pokud to potrebujes jen jako nejakou zalohu a nepotrebujes bambilion
klikacich funkci navic (coz nabizi Google a Amazon), tak bych se klidne
vydal cestou jednoducheho DigitalOcean.

Vsichni 3 nabizeji moznost si vybrat, ve ktere lokalite tvuj virtual pobezi.

Mirek