lighttpd, uid 80: exited on signal 11

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Apr 12 19:52:31 CEST 2019

Vilem Kebrt wrote on 2019/04/12 18:20:
> Takovej uplne blbej dotaz (nebijte me), ale nemas nahodou bloknutej
> pristup k ty statuspage pres prava ?

Urcite ne nijak zamerne a jak jsem psal, do dnesniho rana do 5 hodin to
fungovalo (z monitoringu se ta URL dotazuje kazdych 5 minut) a od tech 5
rano to najednou nejde.
Ja ani moc netusim, odkud se ty udaje, ktere poskytuje /server-status,
berou. Predpokladam, ze je ma ten proces v pameti a ze se to nebere
odnikud z disku. Do zdrojaku jsem ale nekoukal.

> Jestlize ti to v gdb jede, mohlo by to byt imho tim ze gdb poustis pod
> rootem a imho ho nenecha shodit prava, jako kdyz to spustis jako
> selfsustained process.
>
> Navic v tom truss vypisu vidim:
> read(15,0x801874000,4095)                        ERR#35 'Resource
> temporarily unavailable', coz by imho mohlo znacit i takovouhle blbost ?

Tohle jsem tam taky videl, ale bohuzel nevim, co je to za Resource,
ktery tomu nejde precist.

Mirek