PF a NAT pro lokalni sit

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Mar 22 12:39:04 CET 2019

On 22.3.2019 0:09, Miroslav Lachman wrote:

> Zbyva udelat dump uspesneho i neuspesne navazovaneho spojeni a
> porovnat je. Z toho se pak odpichnes dal ...
>
> Dan

Presne jak Dan pise, bez dumpu ty komunikace tezko rict. Stavalo se mi
neco podobnyho kdyz jsem pouzival dynamicky rule na invalidni spojeni,
pripadne pokud jsem mel multinasobny NATy, nezpominej ze pokud
nepouzijes quick, tak je PF narozdil od ostatnich je LAST MATCH WINS :-).

Zase mi ovsem prijde dost zvlastni, ze stejna konfigurace ti chodi na
virtualboxu (a skrze low spojeni) a ne na web browseru jak ma, nemas
nekde "vlozenou proxy " ?

Vilem