zalohovani zmenenych + novych souboru

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 18 10:12:04 CET 2019

Dan Lukes wrote on 2019/03/18 02:40:

> Existuje kqueue, ale pokud vim, tak kazdy monitorovany soubor (tady by
> asi stacil kazdy adresar) musis mit otevreny. Coz pri velkem poctu
> sledovanych veci muze zadat enormni pocet otevrenych deskriptoru.

Ano, to je to, co jsem si matne pamatoval a vcera to jeste dohledal a
precetl. kqueue musi pro kazdy soubor mit otevreny file descriptor.
Inotify staci adresar.

> Blbe. Dokonce i teoreticky (jako, ze nejen, ze neznam hotovy reseni, ale
> ani jak ho udelat).

Celkem dobre je to popsano tady https://github.com/xaionaro/clsync

A co jsem se tak docetl, nejlip by na tom melo byt fsevents, coz je na
Mac OS X.

Vim, ze se podobny problem v mailinglistech vyskytuje snad poslednich 10
let, ale zatim to vypada, ze se na FreeBSD v tomhle nic nezmeni.
Takze vetsina SW, co neco takoveho potrebuje (ruzne cloudove
synchronizacni SW ala Dropbox) fungujou jen na lInuxu s Inotify /
Fanotify a vyjimecne na FreeBSD jen pro mensi adresarove struktury, kdyz
se nekdo obtezuje s pouzitim kqueue. :(

Mirek