nastavení výchozího DNS

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Wed Mar 6 10:25:13 CET 2019

Ahoj
po dlouhé době jsem se dostal zase k hraní s BSD. Co mám na testovacím
stroji nastavit, aby bral nejdříve záznamy vlastní DNS (bind) a pak až z
brány?
Jde mi o to, že mám na testovacím stroji nastavený Bind, uname a všechny
jména stejně jako na serveru který budu nahrazovat, ale ten testovací mi
běží zatím v síti (192.168.0.xxx) a tahá si jména ze serveru.
Server má IP 192.168.0.1 a jméno mail.dvorec.eu
testovací má IP 192.168.0.101 a jméno také mail.dvorec.eu

i když jsem do resolv.conf nastavil  záznam

nameserver 192.1680.101
nameserver 192.168.0.1

tak ping na tom testovacím stroji  mi při ping mail.dvorec.eu vrátí
192.168.0.1 (stejně tak i dig a nslookup) a nebere mi to vlastní bind

Díky