gpsd

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Thu Feb 28 10:16:41 CET 2019

Dne 28.2.2019 v 9:53 Dan Lukes napsal(a):

> Na svete ve skutecnosti neexistuji zadne "obedy zadarmo".

Vím, proto ten povzdech více méně bez očekávání odpovědi.
Vím že pokud půjdu d vlastního překladu, dostanu se blíž k tomu, co je
poplatné pouze pro mne.

> Ale vratim se jeste k zacatku sve odpovedi - nejsem si uplne jistej, ze
> gpsd je odpoved na tvoje zadani. Mas rozmysleno jak ten jeho vystup
> dostanes do ntpd ? A jakou presnost to reseni bude mit ?
>
> Abys ve vysledku nemel mene presny zdroj hodin, nez kdybys to
> synchronizoval proti jakemykoliv vnejsim MTPD serveru ...

Ano, v tomto mám jasno. Ta "volná" GPS je ve skutečnosti u-blox 8M,
která by byla v pohodě, ALE je připojená pouze USB bez PPS signálu,
takže bych se s přesností dostal tak na půl vteřiny.

Spíš jsem si chtěl chvíli pohrát, ale zvolil jsem si nedobrou hračku.

Asi se budu upírat směrem nějakého vlastního programu/scriptu.