SH a funkcie / primarni IP v jailu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Feb 28 10:08:24 CET 2019

Marián Černý wrote on 2019/02/28 09:45:

 > Podle me to bude vzdy ta prvni IP adresa.

ifconfig vypisuje adresy podle poradi interface a mam tu napriklad
stroj, co ma na vmx0 dve adresy z privatni site a na vmx1 ma verejnou
"primarni" adresu, pritom ta by se ve vypisu objevila az jako treti.

>i kdyby ne, tak neni problem povolit vsechny, ne?
Ano, tak jsem to ted udelal. Ale porad jsem zvedavy, jestli lze
systematicky zjistit tu primarni. Co jsem zkousel googlit, tak na
nekterych tucnacich existuje cosi jako ipv4_default_address

Mirek