Re: problémy se spuštěním amavisu- nějaké výsledky

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Feb 18 13:28:45 CET 2019

jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote on 2019/02/18 12:50:
> Ahoj
>
> furt mi to vrtá hlavou proč ten amavis ne a ne chodit.
>
> zakázal jsem jej v rc.conf, vyházel vše co jej týče z main.cf i master cf
> a pro sichr restartnul komp. Při doručení mailů z fronty přes postqueu -f
> najdu stejně v logu
>
> warning: connect to transport private/smtp-amavis: Connection refused

> postfix/error[2336]: 18E59D7BA5: to=<root at mail1.dvorec.eu>,
> orig_to=<root>, relay=none, delay=390639, delays=390639/0.02/0/0.01,
> dsn=4.3.0, status=deferred (mail transport unavailable)

Pokud byl ten e-mail ve fronte jeste pred tou upravou konfigurace, tak
je mozne, ze si Postfix pamatuje, kam ho mel dorucovat (na ten Amavis
transport) a pokousi se ho tam dorucit i po tom, co jsi upravil
konfiguraci... ale tady strilim hodne od boku. Nezkousel jsem to.

Co takhle nove zpravy? Taky se je snazi tlacit pres neexistujici
transport, nebo nove zpravy normalne projdou?

Mirek