Zaplnanie logu pod vmware od cd mechaniky

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Feb 18 09:58:51 CET 2019

Jozef Drahovsky wrote on 2019/02/16 22:14:

> Odvtedy chyby v logu uz nepribudaju.
>
> Otazka: pozna niekto ine riesenie?

Kdyz jsem mel podobny problem na VirtualBoxu, tak jsem jednoduse v
konfiguraci zrusil CD mechaniku pro ten danny VM guest a byl klid.
Stejne jsem ji potreboval jen pri instalaci a pak uz nikdy.

Jinak aktualne mam FreeBSD 11.2 na nekolika virtualech, co jsou pod
VMWare a tenhle problem nepozoruji.
Mechanika se hlasi jako:

cd0 at ata0 bus 0 scbus0 target 0 lun 0
cd0: <NECVMWar VMware IDE CDR00 1.00> Removable CD-ROM SCSI device
cd0: Serial Number 00000000000000000001
cd0: 33.300MB/s transfers (UDMA2, ATAPI 12bytes, PIO 65534bytes)
cd0: Attempt to query device size failed: NOT READY, Medium not present

Mirek