Re: problémy se spuštěním amavisu- nějaké výsledky

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 30 17:01:10 CET 2019

jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote on 2019/01/30 09:15:

> osobně si myslím, že se do toho naváží IPv6, protože
> amavisd debug-sa vypíše:
> <6>socket module IO::Socket::IP, protocol families available: INET, INET6
> <6>will bind to /var/amavis/amavisd.sock|unix, 127.0.0.1:10024/tcp,
> [::1]:10024/tcp

Sice mi porad neni vubec jasne, proc to tobe dela tyhle haluzni problemy
a me ten Amavis bezi na 6 strojich radu let a nikdy jsem se s timhle
nesetkal... ale mas jeste moznost tu TCP/IP komunikaci nahradit za UNIX
domain socket

https://serverfault.com/questions/656367/postfix-amavis-use-unix-soket-for-communication

Mirek