Re: pearl má problémy se závislostma-BSD 12

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Tue Jan 22 09:34:17 CET 2019

> jestli se nepletu, defaultni perl je 5.28, takze ja bych zacal tim, ze
> updatnu na 5.28, rebuildnu/preinstaluju vsechny zavislosti.

taka mě napadlo se podívat po vyšší verzi a tu 5,28 jsem nainstaloval. Ale
na začátku instalace bylo upozornění, že mám někde něco přepsat aby byla
default verze 5,28. Jenže než jsem se rozkoukal, tak se rozběhla instalace
a já se už na to nedostanu, abych si to přečet.

Můžeš mi prosím napsat nějakej blbuvzdornej návod jak ty závislosti
updatnout?

díky Jarda