postfix se nechce nechat nainstalovat s modulem mysql

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 16 17:39:09 CET 2019

On 16.1.2019 6:36, jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote:
>>> Options        :
>>>          MYSQL          : on

> Mě to taky vypíše že je podpora zapnutá

Takze byla zapnuta pri kompilaci. Zrejme ale ne pri instalaci, kdyz ten
soubor chybi.

Jelikoz nevim jak kompilujes, instalujes a celkove - jak aktualizujes na
danem stroji porty, tak ti toho o moc vic nereknu.

> Všichni sednou k počítači, nainstalujou a jede jim to.

A ted jeste tu o Karkulce. Tu mam taky rad ;-)

> vyžeru snad všechny možný chyby co můžou nastat

No, jestli mas (a to nemas) pravdu, ze vsem ostatnim to vzdycky funguje
hladce, musis se zamerit na to, v cem je to u tebe oproti vsem ostatnim
odlisne. Coz je bud' vybrana metoda udrzby, nebo ty sam ...

Nema smysl hledat "bezchybny zpusob aktualizaci", protoze takovej
neexistuje (prinejmensim, ja ho neznam). Musis si vybrat proste nejakej,
u ktereho budes chapat jak funguje, a to vcetne chyb, ktere bude mit.

Ja taky porad jeste pouzivam portupgrade, prestoze je v podstate
nekompatibilni s FLAVORs, a kdyz automaticky preklada zavislost neceho,
tak mi ji prelozi s defaultnima optionama misto tech, ktere chci. Ale
protoze o tom vim, dokazu s tim vetsinou nejak fungovat. Cimz ti
nedoporucuju portupgrade (ja sam ho pouzivam spis ze setrvacnosti),
doporucuju ti najit si jakejkoliv system (treba i nejakej svuj zcela
vlastni), kterej ovladnes.