instalace/odinstalace aplikace

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 15 11:44:21 CET 2019

On 15.1.2019 11:38, jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote:

> Vzpoměl jsem si ještě jaks mi kdysi poradil pkg upgrade -f
> Tak to zabralo

No, to je drsnejsi varianta me rady - to's proste preinstaloval vsechno.

> mail postfix/master[23310]: warning: /usr/local/libexec/postfix/smtp.: bad command startup -- throttling

To se neco nedari spustit - zrejme /usr/local/libexec/postfix/smtp. (je
mi tam dost podezrela ta tecka na konci). Ale PostFix nepouzivam ani moc
neznam, tak jen hadam, ze mas nekde v konfiguraci chybne nazev binaru
smtp s teckou ...