more vs. less

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Dec 30 11:53:46 CET 2018

Zdravím,
už ani nevím od které verze FBSD bylo more(1) nahrazeno utilitou less(1).
Dnes mi tak nějak s konečnou platností došla trpělivost a začal jsem
pátrat po tom, jestli se "někde nějak" nedá nastavit, aby se more
chovalo stejně, jako dřív, tzn. u krátkých souborů je prostě vypíše a
nechce tvrdošíjně pro ukončení ťuknout na další klávesu. Na to jsem si
prostě nezvykl a pořád se v tom motám.
Vzhledem k tomu, že se more a less chovají trochu jinak, hádám, že to
nějak přiohnout půjde. Bohužel jsem to nikde ani nevygooglil, ani
nenašel. Poradí někdo?

Díky

--
Zbyněk Burget