Re: problémy se spuštěním amavisu

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Dec 21 13:22:30 CET 2018

> A kdyz uz jsme u tech trochu zoufalych pokusu "projistotu", tak pred
> spoustenim proste postrilej vsechno, co neni kriticky nutne pro beh
> systemu. Jinymi slovy, vsechno az na procesy
>
> jejichz nazev zacina '['
> /sbin/init
> shell ve kterem pracujes
>
> a nemusis editovat /etc/ttys proto, abys vybil /usr/libexec/getty - to
> tam taky muze zustat. A firewall necht' je zcela otevreny (nebo neni
> vubec naloadovany)

firewall jsem zatím vůbec neřešil, takže neběží.

U toho ostatního
za A
nevím jak zjistit že je bindnutý socket. Nicméně pokud zastavím amavise,
tak netstat na portu 10024 nic neukáže.

za B
Dane, musíš na mě polopaticky, příkazy krok za krokem. Takhle netuším, jak
to provést. Ale když amavise zaříznu v rc.conf a restartnu, tak amavis
neběží. Spustím přes onestart a chyba je zpět.

Jarda