Re: problémy se spuštěním amavisu

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Dec 21 06:25:05 CET 2018

> projdi konfigurak amavisu, vypada to jako bys ho chtel spoustet na vic
> threadech a postekalo se ti to.Vilem

Prošel jsem to několikrát. Vzal jsem i defaultní config, změnil pouze
název domény a stejný výsledek. Zkusím ještě odinstalaci a opětovnou
instalaci bez spamassassina. Druhá věc co mě ještě napadá, tak do configu
dát jen nezbytný minimum a postupně jej plnit a testovat. jinak nevím. V
konfeře amavisu nikdo nereaguje.

V zoufallství jsem zkoušel i stáhnout starší verzi amavisu ( nevím jak to
udělat košer, tak jsem stáhl starší verzi, přepsal jsem s ní soubory v
adresáři portů a nainstaloval), ale se stejným výsledkem.
Jarda